Skyddsskena för EOS lock
Artikelnummer: 94.8870

Skyddsskena för EOS lock

från 5 848.89 kr
Priserna är utan leveranskostnader
Leveranstid
Produkten kan ha en något annorlunda passform eller färg än den som visas på bilden.

Om ett föremål placeras på skyddsskenan (t.ex. glömd handduk) kommer skenan att böjas ner och värmaren kanske inte startar eller så avbryts uppvärmningen. När objektet har tagits bort kommer operationen att fortsätta automatiskt.

Systemet består av rostfritt stålskena (ram), metallhölje (antracitfinish) med integrerad avstängningsmekanism.

För montering på bastuväggen ovanför aggregatet. Tack för fem olika skenstorlekar passar systemet alla EOS-värmare. Det är lätt att installera och ansluta. Med vissa golvvärmare kan systemet även monteras direkt på värmaren med hjälp av en extra monteringsram.

EOS skyddsskena är en godkänd, normkompatibel säkerhetslösning (enligt EU 60335-2-53). Den kan användas av bastustugor med fjärrstyrning eller fjärrmanövrering och minskar risken för att en bastuaggregat kan slås på i osäkert skick (t.ex. handduk på aggregatet).

Skyddsskenan rekommenderas starkt som en säkerhetslösning till exempel genom att använda en WCI-01 Web App-modul för fjärrstyrd bastudrift från smartphones/surfplattor.

Kompatibel med alla EOS styrenheter och nästan alla bastuaggregat.

Följande systemmodeller och storlekar är kompatibla med värmare:

94.8870 - Typ 1 - 140 x 333 x 322 mm - EOS Moment W, Thermat W (Bi-O), ThermoTec W (S), Bi-O Tec W, 43FN, Euro, Organic W (Bi-O), Cubo (2, +, 2+, Avantgarde, Edg Bi-O), Välj Bi-O Bi-O, Välj Bi-O Bi-O, Välj Bi-O, (Kontroll), FinnRock, Herkules / Stone S25 (Vapor), Mythos S35 / S45 (Vapor)

94.8875 - Typ 3 - 140 x 710 x 322 mm - EOS P1 (W, +), Herkules XL S50 (Vapor)

94.8876 - Typ 4 - 140 x 333 x 482 mm - EOS EuroMax, Bi-O Max, BlackRock, Herkules S60 (Vapor), Stone S60 (Vapor)

94.8878 - Typ 5 - 140 x 710 x 482 mm - EOS 34.G, Goliath, Herkules XL S120 (Vapor)

94.8879 - Typ 6 - 140 x 333 x 222 mm - EOS Picco W (Bi-O), M3 W, Filius W (Bi-O), Gracil (Bi-O), Gracil W (Bi-O)

  • Garanti (y.) 2

Vårt företags prioritet är att leverera varor av högsta kvalitet till kunderna vid en tidpunkt som passar dem till en plats som de väljer.

Vi skickar varor till alla länder i världen, om du inte hittar det land eller den stad du behöver när du väljer leveransadress, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller ring kontakttelefonnumret, leveranspriset kommer att beräknas individuellt.

Leverans är alltid tillgänglig.

Leveransinformation:
Att förbereda din beställning för leverans tar 2–3 arbetsdagar från det att betalningen mottagits på butikens bankkonto. När din beställning är klar kommer den att överlämnas till kuriren för leverans.
Leveranstid:
Leveransen tar vanligtvis 8–10 arbetsdagar, men för större eller skrymmande beställningar kan leveranstiden ta längre tid.
Observera att beställningar inte behandlas, skickas eller levereras på helger eller allmänna helgdagar.
Den maximala leveranstiden bör inte överstiga 4–6 veckor.

Leveranstid räknas från det att beställningen hämtas och skickas från vårt lager. Så snart beställningen har skickats kommer kunden att få ett e-postmeddelande med all spårningsinformation för sin beställning. Leveransvillkoren kan ändras beroende på destinationsplatsens avstånd.

Leveranstiden på hemsidan är ungefärlig.

Företaget ansvarar inte för eventuella leveransförseningar.

Företaget ansvarar inte för omarrangering av elektriker eller byggare.

OBS! Om du inte har mottagit din beställning inom den tidsperiod som anges ovan, vänligen kontakta vår kundtjänst.


Hemleveranspriser

Fraktkostnaden i hela Europa beräknas enligt de priser som fastställts av budtjänsten.

Innan varorna levereras kommer kuriren att ordna en acceptabel leveranstid åt dig per telefon (vardagar mån-fre 8:00 - 17:00).

Leveranskostnader ingår inte i priset på produkten som anges i webbutiken.

Fraktkostnaden läggs till varukorgens värde.

 

Samling av varor

När du tar emot de levererade varorna, vänligen kontrollera försändelsens skick (förpackningen), se till att förpackningen inte är deformerad eller skadad. Om du misstänker att paketet har skadats eller deformerats, underteckna inte paketdokumenten och returnera paketet till budet. Om paketet är i sin ordning, underteckna fakturan (konossement) eller annat dokument för överföring av försändelse. Det undertecknade dokumentet är ett bevis på att de beställda varorna har levererats till dig.

Vid köp av produkter längre än 2,4m kan kunden behöva ombesörja lossning.

Returnera varorna

Vi gör vårt bästa för att packa varor som köpts av oss. Tyvärr kan ibland skada ske under transport. Även om du inte vet om något är skadat eller inte, är det alltid bra att ta bilder på anlänt paket på din smartphone, det kommer du att behöva ifall innehållet skadas.

Om du kan se tecken på skadad förpackning, vänligen vidta följande steg:

1. Ta foton av paketet och se till att skadan är synlig.

2. Packa upp din beställning och kontrollera om några produkter är skadade, ta ett foto av skadad vara.

3. Om det finns en överträdelse, vänligen informera oss via e-post [email protected]

OBS! För alla anspråk på skadade eller trasiga varor måste du göra ditt reklamation inom en (1) arbetsdag från leveransdatum. Företaget måste erhålla fullständiga detaljer och beskrivning i skriftlig form med bifogade bilder på det skadade godset.

När köparen vägrar att ta emot levererade varor som inte är defekta ska han betala kostnaderna för att returnera varan till oss.
Om du har några önskemål eller kommentarer angående varuleveranstjänster, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Vi kommer definitivt att överväga dina önskemål.

Relaterade produkter

Liknande produkter